Veelgestelde vragen

Bestellen & Aanbod

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn telefonisch te bereiken op +31 (0)70 - 320 31 00 of per e-mail: info@prosell.nl

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn geopend op maandag van 13:00 t/m 18:00 uur, op dinsdag t/m donderdag van 09:00 - 18:00 uur en op vrijdag van 09:00 - 15:00 uur. Onze sluitingsdagen staan vermeld op deze pagina

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Online kan je bij ons betalen met: iDEAL, Bancontact, Belfius Direct Net en Creditcard

Hebben jullie een showroom waar ik alle artikelen kan bekijken?

Wij hebben een kleine showroom met onze eigen ProSell artikelen.

Ik bestel vanuit het buitenland, kan ik zonder BTW bestellen?

Met een geldig BTW nummer zal de BTW niet in rekening worden gebracht. Let op, wij toetsen pas na je bestelling op geldigheid van je BTW nummer. Daardoor betaal je online nog de BTW. Als alles correct is dan betalen wij binnen 2 werkdagen het BTW bedrag aan je terug.

Betaling & Verzending

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Online kan je bij ons betalen met: iDEAL, Bancontact, Belfius Direct Net en Creditcard

Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?

Het is mogelijk voor bedrijven, overheid en instellingen om achteraf op factuur te betalen. Dien je aanvraag in via het contactformulier of direct per email info@prosell.nl.
Wij toetsen vooraf op kredietwaardigheid. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij proberen je bestelling zo snel mogelijk bij jou te kunnen bezorgen. Afhankelijk van onze eigen en externe voorraad is de gemiddelde levertijd 2 tot 5 werkdagen. Mocht de levertijd langer zijn dan verwacht nemen wij contact met je op.

Let op, deze levertijd is niet geldig voor maatwerk producten.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij online bestelling die worden afgerekend via de webshop berekenen wij € 6,25. Vanaf € 125,- verzenden wij gratis. Bestel je telefonisch of wil je achteraf betalen, dan sturen wij je bestelling vanaf € 160,- gratis aan je toe.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dat is mogelijk, wij sturen een gereedmelding als bij de bestelling klaar hebben staan.

Ik wil een artikel retourneren

Een artikel dient in ongeopende verpakking en ongebruikt te zijn om het te kunnen retourneren. Het kosten voor de retourzending is voor eigen rekening. Neem vooraf altijd contact met ons op.